Nowy zbiornik... etap na sucho :/

Tutaj możesz poruszać dowolne tematy związane z akwarystyką

Nowy zbiornik... etap na sucho :/

autor: PatelsonSenior » 18 gru 2018, 21:00

Witam.

Jak obiecywałem póki co pochwalę się zbiorniczkiem jeszcze na sucho bo gdzie tu filtry gdzie co2 a oświetlenie to już w ogóle na finisz będzie:

Na samym spodzie podkład "Pro Flora Aqua Basis Plus" na to JBL Manado (opinie ma różne np. że lekki i ciężko w nim coś posadzić)
skała to na pewno każdemu znana Dragon Stone. kilka korzeni Red Moor Wood splecione w cos a'la Bonsai no i plaża z piasku kwarcowego

to oczko prawie na środku to końcówka napowietrzająca Aquael Airlights Led plus napowietrzacz firmy Resun (miał być cichy ale chodzi jak... @&#$*!...może przywyknę :facepalm2 )

Planuję do tego sporo trawnika tylko nie mam zielonego pojęcia jaki, myślę o Heńku ale podobno jest dość wymagający co do uprawy może ktoś posiada coś prostszego w uprawie (...jako jestem początkujący dopiero).

aaa... co do oświetlenia to planuję zakupić lepszą pokrywę Led z pasmem roślinnym obowiązkowo!!!

a rybki planowane to:
- Razbora Klinowa ok 30-40 szt
- Neon Inessa ok 10 szt
- Otosek ok 3 szt ( rodzaju nie podam bo wezmę takie jakie będą w sklepie)

ponadto:
- Krewetka Red Cherry ok 5 szt
- Krewetka Red Crystal ok 5 szt
- Rak Florydzki - 1 szt

Myślę że taka obsada będzie ok!

poniżej fotki: :D
  • 0

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
Czasami zagląda
 
Posty: 57
Rejestracja: 03 sie 2018, 18:51
Lokalizacja: Nowy Sącz
Reputacja: 22
GG: 0

Re: Nowy zbiornik... etap na sucho :/

autor: PatelsonSenior » 20 gru 2018, 21:09

bardzo proszę o jakieś komenty czy jestem na dobrej drodze :D do założenia zdrowego zbiornika :myslec
  • 0

Awatar użytkownika
Czasami zagląda
 
Posty: 57
Rejestracja: 03 sie 2018, 18:51
Lokalizacja: Nowy Sącz
Reputacja: 22
GG: 0

Re: Nowy zbiornik... etap na sucho :/

autor: miewan » 20 gru 2018, 21:23